Vene keeles:
Колесникова, И.А. (2003). Основы андрагогики
Змеев, С.И. (2002). Технология обучения взрослых
Гергокова, Ж.Х. (2008). Образование лиц «третьего возраста».
Педагогика, 4/2008, 3-10
Громкова, М.Т. (2005). Андрагогика. Теория и практика образования взрослых
Eesti keeles:
Märja, T., Lõhmus, M., Jõgi, L. (2021) Andragoogika. Raamat täiskavanute õppimiseks ja õpetamiseks, Kirjastus Atlex
Märja T. (2011). Koolitaja käsiraamat
Eesti Elukestvaõppe strateegia 2020,
https://hm.ee/sites/default/files/strateegia2020.pdf Eesti Töötukassa statistika,
www.tootukassa.ee Karm, M. (2007) Eesti täiskasvanukoolitajate professionaalsuse kujunemise võimalused. TLÜ Kirjastus
Reinhold, M. (2014) Täiskasvanuhariduse valdkonna statistika põhinäitajad, Haridus- ja Teadusministeerium
Skorobogatov, G. (2009) Arusaam reflektsioonist täiskasvanukoolitaja refleksiivses praktikas, Tallinna Ülikooli Kasvatusteaduste Instituut, Andragoogika osakond
Täiskasvanuhariduse prioriteetsed sihtrühmad Ida-Viru maakonnas (2014), Haridus- ja Teadusministeerium, Statistikaamet, SA Poliitikauuringute Keskus Praxis
Inglise keeles:
Andersson, P., Köpsén, S., Larson,A., Milana, M. (2013). Qualification paths of adult educators in Sweden and Denmark,
Studies in Continuing Education, March 2013, Vol. 35 Issue 1, p102-118. 17p.
Bernhardsson, N., Lattke, S. (2010) Core Competencies of Adult Learning Facilitators in Europe, QF2TEACH partnership
Bloom, B. (1956) Taxonomy of Educational Objectives, Longmans-Green, New York
Cobo, C. (2013). Skills for innovation: envisioning an education that prepares for the changing world.
The Curriculum Journal, 24(1), 67-85.
Dirkx, John M. (1997) Nurturing soul in adult learning.
New directions for adult and continuing education, no. 74, edited by P. Cranton, pp. 79-88. San Francisco: Jossey-Bass
Dumont, H., & Instance, D. (2010). Analysing and designing learning environments for the 21st century. The nature of learning: Using research to inspire practice, OECD
Future Work Skills 2020, Institute for the Future for the University of Phoenix Research Institute
Lawson, T., Comber, C., Gage, J. & Cullum-Hanshaw, A. (2010). Images of the future for education? Videoconferencing: a literature review.
Technology, Pedagogy and Education, 19(3), 295-314.
Merriam, S.B. (2004) The role of cognitive development in Mezirow's transformational learning theory.
Adult Education Quarterly, Vol, 55, No 1, November 2004, 60-68
Moon, J. Learning journals and logs, Reflective Diaries (2003), Centre for Teaching and Learning, University of Exeter
Moon, J. Learning journals: A handbook for reflective practice and professional development (2006), Routledge
Real Toolkit for Adult Educators (2013). University of Stirling
Vetik, R., Helemäe, J. (2011) The Russian Second Generation in Tallinn and Kohtla-Järve: The TIES Study in Estonia, Amsterdam University Press
Wlodkowski R. J. (1999) Enhancing adult motivation to learn. A Comprehensive Guide for Teaching All Adults, Jossey-Bass Publishers
Zubizaretta, J. (2009) The Learning Portfolio: Reflective Practice for Improving Student Learning. San Francisco: John Wiley&Sons Inc.
Ajakirjad
Adult Education Quarterly Adult Learning The European Journal for Research on the Education and Learning of Adults Journal of Adult Development Journal of Adult and Continuing Education Koolitusel kasutatakse koolitajate poolt väljatöötatud õppematerjale, programmdokumente. Kursuslased saavad venekeelsed jaotusmaterjalid.